یک لیوان حرف خنک کتابی درباره خشم

به گزارش وبلاگ اسلیم، این کتاب از جدیدترین آثار نشر مهرستان است و در قالب سه فصل به خشم در خانواده و مهارت های کنترل آن می پردازد.

یک لیوان حرف خنک کتابی درباره خشم

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ اسلیم، خشم یکی از آفت های بزرگ زندگی است که شکاف های عمیقی را بین همسران و اعضای خانواده ایجاد می نماید؛ این روز ها کتابی با عنوان یک لیوان حرف خنک به بازار آمده است که می تواند مانند آب روی آتش، شعله های خشم همسران را خاموش کند.

این کتاب از جدیدترین آثار نشر مهرستان است و در قالب سه فصل به خشم در خانواده و مهارت های کنترل آن می پردازد و با زیر عنوان مهارت کنترل خشم در خانواده به وسیله مجید جعفری هرفته فراوری و به چاپ رسیده است.

کتاب یک لیوان حرف خنک با نگاهی متمایز از کتب به چاپ رسیده در این زمینه، در سه فصل کلی به خشم می پردازد به این ترتیب که نویسنده نمایی کلی از خشم و ماهیت آن را ارائه داده است و به همسران یاری می نماید تا خشم درونشان را به طور کامل بشناسند و در مدیریت آن توانمند شوند. در ادامه نویسنده کوشش نموده است به پیشگیری از خشم بپردازد و در نهایت به خانواده بگوید که چگونه با خشم روبرو شده و آن را هضم و حل نماید.

لازم به ذکر است رویکرد این کتاب کاملاً مهارت محور است و یک پله بالاتر از کتاب هایی با رویکرد روان شناسانه قرار گرفته است چرا که در این راستا دین را نیز دخیل دانسته و برای درمان مسئله، از منابع دینی نیز وام گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یک لیوان حرف خنک کتابی درباره خشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک لیوان حرف خنک کتابی درباره خشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید