گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ اسلیم، با وجود اینکه چند ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی S24 فاصله داریم، اما مطابق معمول به طور مرتب شایعات زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر می گردد. حالا یکی از افشاگران معروف بخشی از مشخصات کلیدی گلکسی S24 اولترا را فاش نموده است. بر اساس اعلام این افشاگر، سامسونگ تصمیم گرفته مانند اپل، برای گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی استفاده کند.

گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد

البته این کار وزن گوشی را به طور قابل توجهی کاهش نمی دهد و فقط یک گرم سبک تر از نسل قبلی خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی از فریم آلومینیومی بهره می برد و به همین دلیل این تغییر نقش زیادی در کاهش وزن ندارد. این در حالی است که مدل های پرو آیفون 15 به جای فریم مبتنی بر فولاد ضد زنگ، مجهز به فریم تیتانیومی می شوند.

طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی در خصوص بازگشت چیپست اگزینوس به گوشی های سری S24 منتشر شده ولی حالا به نظر می رسد فقط مدل های استاندارد و پلاس این چیپست را دریافت می نمایند و سامسونگ میخواهد گلکسی S24 اولترا را صرفا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 به دست کاربران برساند.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این گوشی 6.8 اینچ مقدار دارد و رزولوشن QHD+ را ارائه می دهد. ظاهرا نمایشگر لبه های تخت دارد و حداکثر روشنایی آن عدد شگفت انگیز 2200 نیت است. برای مقایسه باید بگوییم که نمایشگر S23 اولترا حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه می دهد. از دیگر تغییرات مورد انتظار، باید به بهره گیری از نسل تازه دوربین 200 مگاپیکسلی اشاره کنیم که از نظر مقدار تفاوتی با نسل قبلی ندارد. بعلاوه دوربین تله فوتو از سنسور 50 مگاپیکسلی تازهی استفاده می نماید. از سوی دیگر دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سلفی 12 مگاپیکسلی هم تفاوتی با نسل قبلی ندارند. دوربین پریسکوپی هم همچنان مبتنی بر سنسور 10 مگاپیکسلی است.

با وجود اینکه بعضی شایعات از احتمال پشتیبانی این گوشی از شارژ 65 واتی خبر داده بودند، ولی گفته می گردد این مشخصه عملی نخواهد شد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همچنان از شارژ سیمی 45 وات پشتیبانی می نماید. همانطور که گفتیم این گوشی قرار است چند ماه بعد رونمایی گردد و بنابراین تا آن موقع بدون شک گزارش های بیشتری در خصوص قابلیت های گلکسی S24 اولترا منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S24 اولترا با فریم تیتانیومی و چیپست اسنپدراگون عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید