کرمانی مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد

به گزارش وبلاگ اسلیم، مربی تیم فوتبال بادران تهران گفت که پس از دیدار این تیم مقابل گل ریحان البرز، چند بازیکن تیم کرجی بابت رفتارهای سرمربی خود از او عذرخواهی کرده اند.

کرمانی مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اسلیم، درباره حاشیه های دیدار تیم فوتبال بادران تهران برابر گل ریحان البرز و اتفاقاتی که میان وی و میثم منیعی رخ داد، گفت: پس از پنالتی اشتباهی که داور به سود گل ریحان گرفت، به داور اعتراض کردم که این حق طبیعی هر مربی است. بعد از اخراج قصد رفتن روی سکوها را داشتم که منیعی به من و نیمکت نشینان بادران فحش و حتی با دست حرکات بسیار زشت و زننده ای انجام داد. البته این حرکات نشان از تربیت و فرهنگ خانواده ای او دارد. من تا به امروز در دوران فوتبال و مربیگری ام ندیده بودم که یک مربی با دست چنین حرکاتی انجام داده و فحش های رکیک بدهد.

وی درباره اینکه سرمربی گل ریحان گفته بود کرمانی مقدم به ناظر و داور فحاشی کرده است، شرح داد: این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. من 15 سال است که مربیگری می کنم و حتی یک بار هم به کمیته انضباطی نرفته ام. منیعی در مورد دوران بازیگری من حرف زده که آن زمان فکر می کنم یک طفل خردسال بوده است. تأکید می کنم که در این سال ها حتی یک بار هم به کمیته انضباطی دعوت نشده ام.

مربی بادران در بخش دیگری از اظهاراتش به وبلاگ اسلیم گفت: برای من یک موضوع جالب است. بعد از بازی با گل ریحان برخی از بازیکنان این تیم با من تماس گرفتند و بابت رفتارهای زشت منیعی از من عذرخواهی کردند. آنها به من گفتند که سرمربی ما ادب ندارد و ما بابت حرف هایی که به شما و نیمکت بادران زد، خجالت کشیدیم. حتی دو نفر از اعضای کادر گل ریحان هم به من گفتند که منیعی شرایط خوبی ندارد و بهتر است که من کوتاه بیایم.

کرمانی مقدم در ادامه گفت: منیعی صبح روز گذشته (یکشنبه) در یک فیلم چند دقیقه ای علیه من حرف زده، اما بعدازظهر در رادیو می گفت که کرمانی مقدم پیشکسوت من است. ما باید کدام حرف او را باور کنیم؟ منیعی در مورد هاشم بیک زاده هم حرف زده است که از لحاظ افتخار و مسائل فنی اصلاً با او قابل مقایسه نیست. همه می دانند منیعی چه عقبه ای دارد. شما بروید تحقیق کنید که منیعی بدون سابقه مربیگری، چگونه وارد تیم گل ریحان شده است.

وی در پایان حرف هایش گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق باید با این بی اخلاقی ها برخورد کند تا چنین مربیانی که ادبیاتی زننده دارند و مدام الفاظ رکیک در دهان شان جاری است، جایی در فوتبال نداشته باشند. البته وقتی این رفتارها از چنین افرادی سر بزند، جای تعجب ندارد. همه می دانند آقایان پس از پایان فوتبال شان، چه بلایی سرشان آمد و به چه راهی افتادند. بیشتر از این دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم، چون در این فوتبال همه به اندازه کافی مرا می شناسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرمانی مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی مقدم: چند بازیکن گل ریحان از من عذرخواهی کردند و گفتند منیعی ادب ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید