لیگ برتر فوتبال، کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در استادیوم وطنی، فکری همچنان فاتح نبرد با استقلالی ها

به گزارش وبلاگ اسلیم، تیم نساجی مازندران شکست مقابل فولاد خوزستان را با یک فزونی شیرین خانگی عوض کرد.

لیگ برتر فوتبال، کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در استادیوم وطنی، فکری همچنان فاتح نبرد با استقلالی ها

به گزارش وبلاگ اسلیم، تیم های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 امشب (دوشنبه) در ملاقاتی معوقه از هفته بیست وسوم لیگ برتر در استادیوم شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی 3 بر 2 شاگردان محمود فکری به سرانجام رسید.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه 34 و موسی کولیبالی در دقیقه 63 برای فولاد خوزستان گلزنی کردند. در آن سوی میدان حامد شیری در دقیقه 80 و 90 (از روی نقطه پنالتی) گل های نساجی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده گردد. البته این سرانجام کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه 6+90 گل فزونی نساجی را به ثمر رساند تا تیمش از شکست به پیروزی برسد.

قضاوت ملاقات نساجی مازندران - فولاد خوزستان بر عهده حسن اکرمی بود. او وحید حیدریه و محمد آبشک مدافع و هافبک فولاد خوزستان را به ترتیب در دقایق 63 و 4+90 از زمین بازی اخراج کرد. این داور همچنین صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

فکری که هفته گذشته تیمش در مصاف با استقلال به تساوی یک - یک رسیده بود، در این بازی نیز در مصاف با شاگردان نکونام هافبک پیشین استقلالی ها به فزونی رسید. او پیش از بازی مقابل استقلال گفته بود، با ثبت هر نتیجه ای در آن مسابقه فاتح میدان خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در استادیوم عملکرد بازیکنان دو تیم نساجی و فولاد را زیر نظر داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در استادیوم وطنی، فکری همچنان فاتح نبرد با استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در استادیوم وطنی، فکری همچنان فاتح نبرد با استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید