فصل دوم مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتابی درباره امیرالمومنین

به گزارش وبلاگ اسلیم ، همزمان با برگزاری جشنواره یخ در بهشت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین فصل از مسابقه گویندگی صدای تو به همت فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد.

فصل دوم مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتابی درباره امیرالمومنین

این مسابقه با موضوع کتاب انسان آسمان، اثری درباره امیرالمومنین است و به مناسبت عید غدیر و شروع ولایت امام علی علیه السلام برگزار می گردد. انسان آسمان مجموعه ای از سخنرانی ها و نوشته های امام موسی صدر درباره امیرالمومنین امام علی علیه السلام است.

او در این کتاب نگاهی ویژه به مسایل مختلفی همانند زندگی و شهادت امام علی، واقعه غدیر، مفهوم ولایت و ... دارد. این اثر، ششمین کتاب از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر و دربرگیرنده تمامی مباحث بیان شده از سوی این عالم بزرگ دنیا اسلام درباره امیرالمومنین است.

احمد ناظم مترجم این کتاب است و به وسیله انتشارات امام موسی صدر روانه بازار نشر شده است. لازم به ذکر است فصل اول مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتاب همه چیز روبه راه استممنونم نوشته شهاد زمانی در فرهنگسرای اشراق برگزار گردید و طی آن تعدادی از نوجوانان برگزیده معرفی شدند. فصل دوم این مسابقه نیز ویژه نوجوانان 12 تا 17 ساله برگزار می گردد.

به گزارش ایبنا؛ فصل تازه از مسابقه گویندگی صدای تو سه شنبه 13 تیرماه ساعت 17 در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد. نوجوانان علاقه مند به کار گویندگی می توانند در این رویداد هنری شرکت نمایند. داوران این مسابقه گویندگی، شهاد زمانی، کامیار توانا و محمدرضا رجبی هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فصل دوم مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتابی درباره امیرالمومنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم مسابقه گویندگی صدای تو با موضوع کتابی درباره امیرالمومنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید