شرایط جسمی جواد نکونام چگونه است؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، انتشار عکسی از جواد نکونام که او را زیر سرم نشان می دهد بازتاب رسانه ای فراوانی داشت و باعث نگرانی طرفداران استقلال شد. در این میان پیگیری ها نشان داد قضیه فراتر از یک افت فشار بوده و کادر پزشکی استقلال تاکید داشتند بهتر است سرمربی این تیم تمرین را رها کند. کاری که البته جواد نکونام انجام نداد!

شرایط جسمی جواد نکونام چگونه است؟

در نگاه اول پس از انتشار عکس جواد نکونام زیر سرم این تلقی به وجود آمد که او به واسطه گرمای هوا و فشاری که از لحاظ جسمی و روحی متحمل می شود دچار افت فشار شده است، اما ظاهرا قضیه فراتر از این حرف ها بود. در واقع مقاومت بدن جواد به خاطر همین فشار ها کاهش یافته بود و به همین علت دچار بیماری شد. نکونام ابتدا تب کرد و پس از آن برای ساعاتی سرفه هم داشت. شرایط به گونه ای بود که کادر پزشکی استقلال به سرمربی آبی پوشان توصیه اکید کردند داخل زمین تمرین نرود و با ترک کردن محل تمرین، در منزل استراحت مطلق کند تا بدنش ریکاوری شده و قدرت از دست رفته را بازیابد، اما جواد نکونام علی رغم توصیه پزشکان مبنی بر تمرین نکردن، تاکید کرد شرایط تیم حساس است و حاضر نیست حتی در این شرایط هم کار را رها کند به همین علت قرار شد به او سرم و سایر دارو ها تزریق شود و جواد آنجا بماند.

جواد نکونام اصرار داشت که در این شرایط نباید تیم را رها کند و به دستیاران و کادر پزشکی گفت با وجود تب فراوان، تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تیمش را رها کند در واقع او با انجام چنین ریسکی به شاگردان و همکارانش ثابت کرد تمرینات چه اهمیت زیادی برای او دارد. نکونام با وجود بیماری جمعه شب تا حوالی ساعت 22 در اتاقش ماند و به منزل نرفت تا کار های مد نظر خود را رسیدگی کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شرایط جسمی جواد نکونام چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جسمی جواد نکونام چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید