سفر هیات عالی رتبه پاکستانی با دعوت بنیاد مصطفی (ص) به ایران سفر کردند

به گزارش وبلاگ اسلیم، هیات عالی­ رتبه به ریاست وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی استان سند پاکستان برای آنالیز همکاری­ های علمی و فناوری به دعوت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به ایران سفر کرد.

سفر هیات عالی رتبه پاکستانی با دعوت بنیاد مصطفی (ص) به ایران سفر کردند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اسلیم، هیات عالی­رتبه به ریاست وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی استان سند پاکستان جهت آنالیز همکاری­ های علمی و فناوری به دعوت بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به ایران سفر کرد. این هیات پاکستانی با حضور عذرا پچیهو، وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی استان سند پاکستان و حمیرا دنیا، دانشیار مرکز تحقیقات پزشکی مولکولی و دارویی دکتر پنجوانی ICCBS طی سفر به شهر های اصفهان، شیراز و تهران از مجموعه­ های علمی و فناوری کشور بازدید نموده و همکاری­ های مشترک را آنالیز می­ نمایند.

جلسه با شخصیت­ های برجسته مدیریتی استانداری اصفهان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بازدید از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بیمارستان پیوند شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شرکت آریوژن، موسسه رویان، پارک فناوری پردیس، خانه نوآوری و فناوری ایران (iHit)، نمایشگاه اینوتکس و شرکت در آیین پایانی رقابت علمی کنز از برنامه های سفر 8 روزه این هیات پاکستانی در ایران است.

وزیر بهداشت و رفاه استان سند پاکستان در اولین روز سفر خود در اصفهان، طی جلسه ­ای با سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان و شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همکاری ­های فی­مابین را آنالیز کردند و بر افزایش همکاری­ های علمی و فناوری و افزایش تجارت خارجی بین ایران و پاکستان تاکید کردند.

بعلاوه ضمن بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت ­های فراوری تجهیزات پزشکی در راستای همکاری درخصوص صادرات محصولات و فراوری مشترک محصولات پزشکی توافق کردند.

وزیر بهداشت و رفاه استان سند پاکستان ضمن بازدید از موسسه رویان اصفهان با آخرین فعالیت ­های تحقیقاتی درخصوص ناباروری انسانی و اصلاح ژنتیکی حیوانی آشنا شدند و از مزرعه اصلاح ژنتیکی این موسسه بازدید کردند. همکاری در مورد انتقال فناوری و برنامه ­ریزی سیاست­گذاری عمومی سلامت در پاکستان نیز از توافقات این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سفر هیات عالی رتبه پاکستانی با دعوت بنیاد مصطفی (ص) به ایران سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیات عالی رتبه پاکستانی با دعوت بنیاد مصطفی (ص) به ایران سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید