سرمربی تیم ملی فوتسال: باید انگیزه ایجاد کنیم، شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست

به گزارش وبلاگ اسلیم، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به دنبال این هستیم که بازیکنان مان را به شرایط مطلوب و استاندارد نزدیک کنیم و بتوانیم برای جام جهانی 2020 با دست پر برویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال: باید انگیزه ایجاد کنیم، شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با وبلاگ اسلیم، اضافه نمود: از هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور سعی نموده ام تمامی اعضای کادرفنی را به سراسر کشور اعزام کنم و کادر فنی تقریباً همه بازی ها را مشاهده نموده اند.

او توضیح داد: جهت برگزاری کلاس های مربیگری فوتسال در شهرستان سیریک به هرمزگان سفر نموده ام تا به علاوه بر تماشای بازی آذرخش بندرعباس و هیات قم، سعی کنم در همین دوهفته ای که تا آغاز اردوی تیم ملی فوتسال ایران وقت داریم، بهترین ها را تا آغاز اردو در 14 مردادماه انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: درواقع لیگ هنوز جا نیفتاده و شرایط زیاد خوب نیست ولی در همین دو هفته باقی مانده همه در حال کوشش برای بهبود شرایط لیگ هستند.

او در مورد مسابقات آسیایی توضیح داد: فوتسال در دنیا به ویژه در آسیا رو به رشد است. با توجه به مسائل مالی اکثراً ترجیح می دهند دوره های فوتسال را بگذرانند، چون هزینه دوره های فوتبال خیلی بالاست. حریف ها نسبت به قبل قوی تر شده اند. تیم های ژاپن و تایلند که از قدیم قوی بوده اند و در حال حاضر تیم های ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و عراق رو به رشد هستند و شرایطشان بهتر از قبل شده است.

ناظم الشریعه افزود: به دنبال این هستیم که بازیکنان مان را به شرایط مطلوب و استاندارد نزدیک کنیم و بتوانیم برای جام دنیای 2020 با دست پر برویم.

او ادامه داد: برای این کار تیم ها باید آماده باشند و بازیکنان خوب با سطح استاندارد بالا زیاد داشته باشیم.

ناظم الشریعه با بیان این که قرار است با تیم دوم خود در مسابقات آسیایی شرکت کنیم گفت: با این شرایط که اکنون در لیگ جاری است چندان بازیکن جدیدی به چشم نیامده و اگر این فرایند ادامه داشته باشد شاید تغییر دیدگاه دهم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران شرایط این تیم را بهتر از گذشته دانست و بیان کرد: در حال حاضر اکثر مسائل از البسه گرفته تا محل برگزاری و شرایط اردو رفع شده است.

او در انتها با بیان این که شرایط نسبت به قبل بهتر شده و مسئله ای برای برگزاری اردوها وجود ندارد، درباره بی نظمی هفته های ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: نظم لیگ بی تأثیر نیست، انگیزه بازیکنان برای ادامه خیلی مهم است اگر بی نظمی وجود داشته باشد و لیگ پربار نباشد همه انگیزه خود را برای پیشرفت از دست می دهند. یکی از اقداماتی که من و همکارانم انجام خواهیم داد کوشش برای ایجاد انگیزه است. همگی باید یاری کنیم تا شرایط لیگ و بازیکنان بهبود یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی فوتسال: باید انگیزه ایجاد کنیم، شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتسال: باید انگیزه ایجاد کنیم، شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید