ربات جدیدی که دشمن پرستاران کودک است

به گزارش وبلاگ اسلیم، یکی از استارتاپ هایی که با پشتیبانی آمازون فعالیت می کند یک ربات جدید به نام Moxie را طراحی کرده است که احتمالا می تواند بزرگ ترین دشمن پرستاران کودک لقب بگیرد، چرا که به اندازه یک پرستار کودک حرفه ای خدمات ارائه می دهد.

ربات جدیدی که دشمن پرستاران کودک است

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، ربات 1500 دلاری Moxie که می تواند با بچه ها مکالمه داشته باشد تا به آن ها در یادگیری کمک کند یک ربات آموزشی و سرگرمی محسوب می شود.

Startup Embodied اعلام کرده است که ربات Moxie به منظور برقراری تعامل با بچه ها و کمک به توسعه اجتماعی، عاطفی و شناختی طراحی شده است، در حالی که والدین از طریق یک برنامه به این ربات متصل می شوند.

سرمایه گذاران Embodied شامل آمازون، اینتل، سونی و تویوتا هستند. این استارتاپ کالیفرنیایی اظهار داشت که ربات جدید را به زودی برای بچه ها سراسر جهان منتشر خواهد کرد. Embodied روبات، Moxie را فریبنده می نامد. رباتی که به عنوان یک همراه برای بچه ها طراحی شده است. این ربات قادر به گوش دادن، تعامل و تشخیص افراد است. این ربات برای بچه ها بین 5 تا 10 سال طراحی شده است.

Embodied می گوید که این کار را با همراهی متخصصان رشد کودک انجام داده است تا بتواند Moxie را بطور خاص با شیوه های یادگیری بچه ها تنظیم کند. تعداد محدودی از ربات های Moxie اکنون با قیمت 50 دلار در ایالات متحده آماده شده اند. اما قیمت کامل آن هزار و پانصد دلار است.

Moxie می تواند به الگو های گفتگوی پاسخ دهد، حتی تماس چشمی برقرار کند و با چهره های مناسب پاسخ دهد. این ربات طراحی شده است که همراه کودک باشد، ضمن اینکه به رشد عاطفی و شناختی کمک می کند.

هر هفته، Moxie موضوع جدیدی مانند دوستی یا همدلی دارد و به کودک ماموریت می دهد تا تمرین کند. مأموریت ها شامل انواع فعالیت ها، مانند نقاشی، مدیتیشن، مطالعه یا مکالمه با دوستان و والدین هستند.

Moxie می تواند افراد و مکان ها را بشناسد و به مرور زمان اهداف و محتوا را برای کودک شخصی سازی کند. همچنین این ربات می تواند اشیاء را مانند کتاب و نقشه بشناسد.

کارشناسان طراح این ربات، ربات مذکور را به عنوان مربی کودک توصیف می کند که به آن ها در توسعه اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی کمک می کند.این ربات تنها 7 پوند وزن و 15 اینچ قد دارد. البته در کنار هزینه خرید هزار و پانصد دلاری Moxie، والدین نیز نیاز به پرداخت 60 دلار آمریکا در ماه به اکوسیستم Moxie دارند.

در برنامه این ربات، والدین می توانند تنظیمات را مدیریت کنند، راهنمایی های والدین را دریافت کنند و حتی در شرایطی خاص مانند روز اول مدرسه به بچه ها مشاوره ارائه دهند. ربات های مذکور اکنون در حال تولید انبوه هستند. قطعات پلاستیکی برای کیفیت قالب بندی و بررسی می شوند. در انتها، هر ربات گواهینامه ای دریافت می کنند.

منبع: انتخاب

به "ربات جدیدی که دشمن پرستاران کودک است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ربات جدیدی که دشمن پرستاران کودک است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات جدیدی که دشمن پرستاران کودک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید