خبرنگاران حادثه رانندگی با یک کشته و امدادرسانی به گردشگران در آستارا

به گزارش وبلاگ اسلیم، آستارا - خبرنگاران - رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از مرگ یک نفر بر اثر سقوط خودرو به دره اطلاع داد و اعضای هیات نجات غریق این شهرستان، 2 توریست را از غرق شدن در آبهای ساحلی آن نجات دادند.

خبرنگاران حادثه رانندگی با یک کشته و امدادرسانی به گردشگران در آستارا

حسین خورشیدی عصر آدینه اظهار کرد: ظهر امروز یک دستگاه خودروی سمند در حوالی روستای گیلده محور آستارا - اردبیل به دره سقوط کرد و سرنشین 40 ساله آن در دم جان باخت و راننده، توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شد.

وی اضافه کرد: علت حادثه از سوی عوامل ذیربط در دست آنالیز است و خدمات جمعیت هلال احمر تا سرانجام فصل تابستان در پایگاه امداد جاده آستارا - اردبیل، با استقرار پنج امدادگر در هر روز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت مقررات هدایت و رانندگی به مسافران توصیه کرد، در حوادث جاده ای با شماره تلفن 112 ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

محور آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و اغلب از حجم تردد بالا برخوردار است.

رئیس هیات نجات غریق آستارا هم گفت: امروز 2 توریست در طرح سالمسازی سفیر امید و منطقه خطر آفرین نوار ساحلی آستارا در معرض خطر خفگی قرار داشتند و با حضور به موقع ناجیان غریق، از غرق شدن نجات یافتند.

حسین انزابی ادامه داد: با توجه به استقبال مسافران از ساحل آستارا، 15 ناجی در نوار ساحلی استقرار یافته اند و ساعت کار آنها از هشت تا 20 است و توریستان از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین خودداری نمایند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 18 کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حادثه رانندگی با یک کشته و امدادرسانی به گردشگران در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حادثه رانندگی با یک کشته و امدادرسانی به گردشگران در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید