تغییرات نو برای نظافت بهتر معابر تهران ، حکم مهم زاکانی به سازمان پسماند

به گزارش وبلاگ اسلیم، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با حکم شهردار تهران، با حفظ سمت به عنوان مسئول راهبری و اجرای یکپارچه نگهداشت در حوزه تنظیف شهری منصوب شد.

تغییرات نو برای نظافت بهتر معابر تهران ، حکم مهم زاکانی به سازمان پسماند

به گزارش وبلاگ اسلیم، پیش از این مسئولیت نظافت معابر با شهرداری های منطقه ها بود و سازمان تنها مسئولیت نظارت را بر عهده داشت اما حالا طی این حکم تمامی مسئولیت ها با سازمان خواهد بود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام و ضرورت افزایش سطح خدمات شهرداری تهران در حوزه نظافت و رفت و روب، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند را با حفظ سمت به عنوان مسئول تنظیف شهر منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران آمده است: نظر به لزوم اجرای مطلوب نظام خدمات رسانی به شهروندان محترم کلان شهر تهران، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان مسئول راهبری و اجرای یکپارچه نگهداشت شهر در حوزه تنظیف شهری منصوب می نمایم.

لازم است ضمن هماهنگی با معاونین محترم خدمات شهری و امور منطقه ها و با ترسیم برنامه جامع در راستای تحقق این مهم و بکارگیری تمامی ظرفیت های بالقوه مدیریت شهری در این حوزه، گامی اثربخش در راستای ارتقای کیفیت خدمات مرتبط با نظافت شهر در شان شهر و شهروندان فهیم مرکز بردارید.

همکاری مستمر و منسجم کلیه حوزه های ماموریتی شهرداری تهران خصوصا شهرداران محترم منطقه ها در دستیابی به این مهم لازم الاجرا و مورد انتظار است.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تغییرات نو برای نظافت بهتر معابر تهران ، حکم مهم زاکانی به سازمان پسماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات نو برای نظافت بهتر معابر تهران ، حکم مهم زاکانی به سازمان پسماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید