تحلیل و آنالیز آثار خوان رولفو در هزار توی داستان

به گزارش وبلاگ اسلیم، تهران (پانا) - این هفته در برنامه هزارتوی داستان ،آثار خوان رولفو نویسنده مکزیکی مورد نقد و آنالیز قرار می گیرد.

تحلیل و آنالیز آثار خوان رولفو در هزار توی داستان

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، خوان رولفو نویسنده ای است که با وجود آثار محدودش از اصلی ترین بنیانگذاران روایت مدرن در مکزیک و از پیشگامان رئالیسم جادویی محسوب می گردد.

خوآن رولفو که خودآموخته و فاقد تحصیلات آکادمیک بوده جوایز متعددی به دست آورده از جمله جایزه ادبی شاهزاده آستوریاس در سال 1983 که یکی از معتبرترین جوایز در عرصه ادبیات اسپانیایی زبان است. گارسیا مارکز، بارگاس یوسا و کارلوس فوئنتس از جمله نویسندگانی هستند که پیروز به دریافت این جایزه شده اند.

تبحر او در انتقال واقع گرایانه فضای بومی و روستایی بی بدیل بوده و استادانه از شیوه های رایج نوشتن، برای رسیدن به نثر روشن و بی نظیرخود سرباز زده است. رولفو علاوه بر نویسندگی عکاسی چیره دست هم بود.

پنجشنبه 9 دی و تکرار دوشنبه 13 دی ساعت 21 در برنامه هزارتوی داستان بهناز بستاندوست داستان داستانلووینا نوشته خوان رولفو را روایت نموده و در بخش کارشناسی همراه دکتر کیهان بهمنی به تحلیل و آنالیز این اثر خواهند پرداخت.گویندگی زندگینامه نویسنده را رضا عمرانی روایت نموده و تهیه کنندگی به عهده ژاله محمدعلی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تحلیل و آنالیز آثار خوان رولفو در هزار توی داستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل و آنالیز آثار خوان رولفو در هزار توی داستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید