برترین کافه برای تولد کدام است؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، تولد شروع زیستن است. شروعی برای یک زندگی و تداعی کننده ورود انسان به زمین. به همین دلیل هم سالروز تولد یکی از بار ارزش ترین مهمانی ها برای افراد مختلف به شمار می رود. برای اینکه خرسندی خودتان را از ورود یک عضو تازه به خانواده نشان دهید، جشن تولد برترین گزینه خواهد بود.

برترین کافه برای تولد کدام است؟

اما با توسعه فرهنگ آپارتمان نشینی تولد گرفتن برای دیگران با سختی های زیادی همراه شده. چون متولد ممکن است تمام آنچه برای شگفت زده کردنش آماده نموده اید را قبلاً کشف نموده باشد؛ و تمام نقشه هایتان نقش بر آب گردد. یا اینکه فرد متولد به خاطر موضوعی مجبور گردد کل روز را در خانه بماند؛ و امکان تزیین مکان تولد و برگزاری جشن تولد دلخواهتان را نداشته باشید.

برای اینکه یک جشن تولد مجذوب نماینده برای دوستان یا اعضای خانواده تان برگزار کنید، کافه ها یکی از برترین گزینه ها هستند. در فضای دنج کافه همه چیز آماده برگزاری یک مهمانی دوستان رمانتیک است. با هماهنگ کردن با صاحب کافه یا افراد فعال در آن، این امکان برایتان وجود دارد که از صفر تا 100 برگزاری جشن تولد را برون سپاری کنید؛ و فقط منتظر فرد متولد بمانید، تا نور شادی در چشم هایشان بدرخشد.

معرفی برترین کافه ها برای تولد

در ادامه بعضی از برترین کافه ها را برای تولد معرفی نموده ایم. اگر قصد دارید که تولد نزدیکانتان را در یک محل آرام و رؤیایی برگزار کنید، این فهرست را به خاطر داشته باشید.

1) کافه روکالانژ تهران برای تولد

برای برگزاری مهمانی تولد چه فضایی را در نظر دارید؟ به نظرتان کافه روباز گزینه مناسبی است، یا اینکه محیط بسته را ترجیح می دهید؟ با هر سلیقه ای که باشید کافه روکالانژ می تواند یکی از برترین انتخاب ها برایتان باشد. این کافه زیبا و مجهز دارای دو بخش سرپوشیده و سرباز است؛ و در هر فصلی از سال می توانید مهمانی های تولدتان را در آن برگزار کنید.

وجود پکیج های متنوع تولد، داشتن پارکینگ اختصاصی، چیدمان خاص میزهای کافه، تنوع در کیک های تولد و از همه مهم تر، غذاها و دسرهای خاص و مجذوب نماینده آسیایی و نوشیدنی های این کافه از جمله ویژگی های متمایز آن برای برگزاری مهمانی تولد به شمار می روند.

برای برگزاری یک مهمانی تولد مجذوب نماینده در کافه روکالانژ باید چند روز قبل از تولد میز رزرو کنید. بعلاوه اگر احتیاج به قهوه های اختصاصی کافه یا موزیک زنده دارید نیز ضروری است که این موضوع را از قبل هماهنگ کنید.

همین الان از برترین کافه های تهران سفارش بده!

2) کافه دنگ تهران برای تولد

یک مهمانی تولد احتیاج به چیدمان اختصاصی دارد. چون سلیقه هر کدام از برگزار نماینده ها فرق دارد؛ و گاهی مواقع امکان دارد که یک فرد میزی کاملاً متمایز را برای یک مهمانی تولد انتخاب کند. کافه دنگ دارای تنوع زیادی در پکیج های تولد و کیک های تولد است؛ و این امکان را برای برگزارنمایندگان تولد فراهم نموده که مهمانی های خودشان را به راحتی در این فضا برگزار نمایند.

با توجه به اینکه یک طبقه از کافه دنگ فقط برای دورهمی و تولد در نظر گرفته شده؛ همه روزه افراد زیادی برای برگزاری تولد در این کافه آماده می شوند؛ بنابراین حتماً ضروری است که طرح چیدمان میز و... را انتخاب نموده؛ و میز را برای روز تولد رزرو کنید.

3) کافه کاریز تهران برای تولد

اگر فردی که قصد دارید برایش مهمانی تولد را برگزار کنید به معماری سنتی علاقه مند است؛ و اصالت هر چیزی برایش مهم ترین گزینه محسوب می گردد، کافه کاریز تهران یکی از برترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. حوض آبی سنتی میان کافه، صندلی هایی که در فضای مجذوب نماینده و سرسبز سنتی کافه چیده شده اند؛ و حس و حال و خنکی نسیمی که در کافه کاریز جاری است، تولد را به یک خاطره به یادماندنی برای دوستان و نزدیکانتان تبدیل می نماید.

تنوع منوی کافه زیاد است؛ و برای داشتن یک جشن تولد مهیج می توانید امکاناتی که برای تزیین در نظر گرفته اید را نیز همراهتان به کافه ببرید. البته قبل از هر کاری ضروری است که میز رزرو کنید؛ تا همه چیز برای داشتن یک جشن مجذوب نماینده و رؤیایی آماده باشد.

4) کافه روبرتو تهران برای تولد

اهالی هنر به جزییات توجه زیادی نشان می دهند و همواره در پی محیطی هستند که آرامش و تفاوت را با هم تجربه نمایند. کافه روبرتو پاسداران با وجود میز و صندلی های متفاوت، نورپردازی ملایم، منوی متنوع و قهوه های خاص و مجذوب نمایندهش، یکی از برترین گزینه ها برای برگزاری تولد دوستداران هنر است.

برای برگزاری تولد در این کافه باید بدانید که کافه روبرتو تنها ظرفیت پذیرایی از 20 نفر را دارد؛ و حتماً قبل از تولد باید کافه را رزرو کنید. سپس می توانید خاطره مجذوب نماینده مد نظرتان را از برگزاری جشن تولد بسازید.

و در انتها...

کافه ها یکی از برترین گزینه ها برای خلق یک خاطره متفاوت از تولد افرادی که دوستشان دارید به شمار می روند. برای ساختن این خاطره باید یکی از برترین کافه های تولد را انتخاب کنید؛ و هر آنچه برای ساختن این خاطره ضروری است را فراهم نموده باشید. در این مطلب فهرست چند نمونه از کافه های مجذوب نماینده تهران برای تولد را ارائه نموده ایم، تا بهتر بتوانید برای جشن تولدی که پیش رو دارید برنامه ریزی کنید.

منبع: همگردی

به "برترین کافه برای تولد کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کافه برای تولد کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید