بررسی تریلر خانم مارول؛ 13 راز و نکته پنهان سریال تازه دیزنی پلاس

به گزارش وبلاگ اسلیم، استودیوی مارول در نهایت اطلاعات جدیدی را در مورد سریال بعدی کامالا خان دیزنی پلاس ارائه داده است بنابراین ما در اینجا می خواهیم در مورد تریلر سریال خانم مارول، داستان سریال، منابع مارول آن و اسراری که در خود دارد توضیحاتی را ارائه دهیم.

بررسی تریلر خانم مارول؛ 13 راز و نکته پنهان سریال تازه دیزنی پلاس

کامالا خان در سال 2013 به جهانی کمیک های مارول پیوست، اما این نوجوان پاکستانی-آمریکایی که یک ابرقهرمان مسلمان نیز هست با قدرت های فرا انسانی خود توانسته به سرعت طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. جهانی سینمایی مارول در سال 2019 گفت که خانم مارول برای دیزنی پلاس در حال ساخت است و تایید نمود که این شخصیت در آینده این فرنچایز به یک شخصیت استثنایی تبدیل خواهد شد. به همین دلیل است که بسیاری از طرفداران، بی صبرانه در انتظار سریال خانم مارول هستند.

در سریال خانم مارول که در 8 ژوئن 2022 در دیزنی پلاس اکران خواهد شد، ایمان ولانی، در نقش کامالا خان بازی می کند. این سریال از طریق بیشا کی علی ساخته شده است و از طریق عادل الاربی و بلال فلاح و همچنین شرمین عبید چینوی و میرا منون کارگردانی شده است. در سریال خانم مارول ستارگان بزرگ هالیوود یا شخصیت های تکراری جهانی مارول حضور ندارند زیرا این سریال کامالا بر اساس داستان دوران بلوغ کامالا ساخته شده است. با این حال، این بدان معنا نیست که این سریال از جهانی مارول جدا است. همان طور که در اولین تریلر خانم مارول مشخص گشت، این سریال شامل ایجاد تغییراتی در منشا و قدرت کامالا خان در مقایسه با کمیک ها و تلفیق این قدرت ها با داستان های قبلی، حال و آینده است.

اولین تریلر خانم مارول آن چنان به منشا قدرت های کامالا خان اشاره نکرده است. بلکه بیشتر به زندگی او به عنوان یک نوجوان، علاقه شدید او به انتقام جویان، اصل و نصب پاکستانی اش و آداب مذهبی او به عنوان یک مسلمان اشاره شده بدون اینکه چندان به ماهیت قدرت های او یا کسانی که او به مبارزه با آن ها می پردازد اشاره ای شود. بنابراین ما در اینجا می خواهیم همه اطلاعاتی را که در رابطه با این سریال داریم با شما در میان بگذاریم.

1. خانم مارول نبردهای مرد مورچه ای را به تصویر می کشد

تریلر خانم مارول با تمسخر عشق عجیب کامالا خان به انتقام جویان و ابرقهرمانان و با اشاره به مرد مورچه ای آغاز می شود. کامالا به خاطر نوشتن داستان های تخیلی ای در مورد انتقام جویان در کمیک ها مشهور است و این سریال نشان می دهد که او همان چیزی را به رشته تحریر درمی آورد که فکر می کند قهرمانان مارول باید آن را انجام دهند. این تصورات شامل مرد مورچه ای است که با موجودی وحشتناک از نوع خودش به نام من مانت مبارزه می کند. مرد مورچه ای با بازی پل راد در سال 2015 به جهانی سینمایی مارول ملحق شد، اما از آن زمان به بعد این قهرمان به بخش بزرگ تری از این جهانی سینمایی تبدیل گشته است. البته ممکن است مرد مورچه ای در خانم مارول حضور نداشته باشد، اما این دو شخصیت می توانند سرنوشت مشابهی داشته باشند.

2. کلاس های کامالا خان می توانند به شوالیه ماه مرتبط باشند

این احتمال وجود دارد که خانم مارول با شوالیه ماه نیز مرتبط باشد. مثلا در یکی از کلاس های کامالا خان، یک کتاب تاریخ جهان روی میز او واقع شده است. به نظر می رسد که این کتاب در مورد تاریخ مصر است و به خط هیروگلیف و ماسک فرعون که روی جلد آن نیز نقش بسته اشاره دارد. داستان شوالیه ماه نیز به اساطیر مصر مرتبط است. از آنجایی که خانم مارول اولین سریال دیزنی پلاس جهانی مارول است که بعد از شوالیه ماه منتشر می شود، منطقی به نظر می رسد که به نوعی به این سریال اشاره داشته باشد. شاید حتی موضوعات مصر باستان به دلیل اتفاقاتی که رخ داده در کلاس مطرح شده اند.

3. پیراهن انتقام جویان کامالا، ترکیب تازه این گروه را نشان می دهد

کامالا در تریلر خانم مارول همچنان طرفدار انتقام جویان است و لذا پیراهنی را به تن دارد که برخی از بزرگ ترین اعضای زن انتقام جویان را نشان می دهد. روی پیراهن او نوشته شده: خانم ها، بیایید اطلاعات کسب کنیم و کاپیتان مارول، واسپ و والکری را نشان می دهد که کنار هم ایستاده اند (و عینکی به چشم زده اند). این پیراهن می تواند نشان دهد که این سه قهرمان جهانی مارول جزو اعضای فعلی انتقام جویان محسوب می شوند. حتی ممکن است که این سه نفر تیمی مانند ای فورس را برای خود تشکیل داده باشند. کامالا نمی داند که در نهایت قرار است به یکی از ابرقهرمانانی تبدیل شود که در کنار کاپیتان مارول خواهد ایستاد.

4. خانم مارول ادامه دهنده راه نحوه فرود آمدن ابرقهرمانان است

بسیاری از سنت های ابرقهرمانان از جمله نحوه فرود آمدن آن ها در خانم مارول نیز ادامه دارد. در این راستا ما کامالا خان را می بینیم که در حال بیرون پریدن از پنجره و فرود آمدن بر روی زمین است و می توانیم به خوبی مشاهده کنیم که او همان حالت فرود ابرقهرمانان سنتی را که با یک زانو و مشت به زمین فرود می آیند نشان می دهد. از زمانی که ددپول در سال 2016 این نوع طرز فرود آمدن را مسخره کرد، این نوع بر زمین نشستن به یک شوخی تبدیل شد، اما مارول این سنت قهرمانانه را کنار نگذاشته است. از آنجایی که به نظر می رسد این سکانس یک سکانس خیالی است، همین لحظه کوتاه نشان می دهد که کامالا خان زندگی به عنوان یک ابرقهرمان را چگونه تصور می کند.

5. کامالا لباس واقعی کاپیتان مارول را به تن می کند

کامالا خان در سکانس رویایی تریلر خانم مارول، لباس رسمی کاپیتان مارول را به تن می کند. سایر تبلیغات و عکس ها نیز نشان می دهند که او در روزهای اولیه ماجراجویی ابرقهرمانی اش، نسخه لباس هالووین کارول دانورز را به تن می کند. این لحظات نشان می دهد که ایمان ولانی لباس واقعی کاپیتان مارول را در برخی سکانس های سریال به تن خواهد کرد. البته قطعا این سکانس، یک سکانس رویایی است و قرار نیست که کامالا واقعا لباس کارول را به تن کند. با این حال، گویا سریال از این طریق می خواهد به کتاب های کمیک ادای احترام نماید.

6. کامالا خان در انتقام جویان حضور خواهد داشت

طرفداری کامالا خان از انتقام جویان تا به آنجایی ادامه پیدا می کند که تریلر نشان می دهد که او در یکی از رویدادهای انتقام جویان در نیوجرسی شرکت می کند. در این سکانس او در حال تحسین اثر هنری طراحی شده مربوط به کاپیتان مارول است. به نظر می رسد عکس های دیگر این رویداد به الباقی قهرمانان مارول مانند کاپیتان آمریکا و مرد آهنی اشاره دارند. به علاوه به نظر می رسد این مکان همان مکانی است که کامالا برای اولین بار قدرت های تازه خود را در آن کشف می کند. بازدید کامالا از این رویداد مربوط به انتقام جویان، یادآور بازی انتقام جویان مارویل محصول سال 2020 است.

7. تریلر خانم مارول رمز و راز برج انتقام جویان را ادامه می دهد

علاوه براین تریلر خانم مارول سنت فاز 4 انتقام جویان را رعایت کرده و چیزی در این مورد بیان نکرده که چه اتفاقی برای برج انتقام جویان رخ داده است، زیرا ساختمان در سکانس هایی که خط افق نیویورک را نشان می دهند، مبهم است. از زمانی که تونی استارک این برج را در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه فروخت، این سوال برای تماشاگران پیش آمد که چه کسی این برج را خرید. تا به امروز جهانی مارول از به نمایش گذاشتن این برج و یا مالک آن اجتناب کرده است. تئوری ها نشان می دهند که ممکن است این برج، برج فیسک، ساختمان باکستر یا برج اسکورت باشد، اما به نظر نمی رسد که خانم مارول بخواهد چیزی در این رابطه عنوان کند.

8. منشا و قدرت های تازه خانم مارول

قدرت های تازه کامالا خان و منشا آن ها در تریلر خانم مارول نشان داده شده اند. پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه جهانی مارول قرار است به تدریج قدرت های فرا انسانی ابرقدرت ها را کاهش دهد و سایر قدرت های آن ها را تقویت کند (همانند آقای شگفت انگیز)، این سریال صحت این گزارش ها را تایید کرده است. کامالا قدرت هایی دارد که ظاهرا به خاطر دستکش هایی است که در اتاق زیرشیروانی خود پیدا کرده است. گویا قدرت دستکش ها از عناصر کیهانی و انرژی آن ها نشات می گیرد. این بدان معنی است که اگر کامالا آن دستکش ها را به دست نکند، هیچ قدرت فرا انسانی ندارد. این یک تغییر بزرگ در جهانی سینمایی مارول به شمار میرود، اگرچه به نظر می رسد دست و پاهای کامالا ربطی به این دستکش نداشته باشند.

9. کامالا یکی از طرفداران بزرگ کاپیتان مارول است

هرکسی که کامالا خان را در کمیک ها می شناسد، می داند که ارجاعات مکرر به کاپیتان مارول در تریلر خانم مارول به هیچ وجه تعجب آور نیست. او یکی از طرفداران کارول دانورز است و در اصل نام خانم مارول را برای احترام به او انتخاب کرده است. اتاق کامالا پر از عکس های کاپیتان مارول است. با این حال، این سریال باید به تفصیل توضیح دهد که چرا کامالا از طرفداران کاپیتان مارول است. تا آنجایی که فیلم ها نشان داده اند، کارول زمان زیادی را روی زمین سپری نکرده، اما شاید خانم مارول ماجراهایی را نشان دهد که سبب شده کامالا به یکی از طرفداران او تبدیل شود.

10. پایگاه کمیک خانم مارول مورد حمله قرار می گیرد

یک سکانس کوتاه نشان می دهد که پایگاه کمیک کامالا خان مورد حمله قرار گرفته است. سیرکل کیو یکی از فروشگاه های محلی در داستان های کمیک است که کامالا از طبقه بالایی آن به عنوان پایگاهش استفاده می کند. به نظر می رسد که ارتباط او با این فروشگاه در طول سریال خانم مارول مشخص خواهد شد، زیرا انفجاری در داخل این ساختمان رخ خواهد داد. این انفجار می تواند از طریق شروران سریال صورت گرفته باشد که قصد دارند کامالا را از این فروشگاه بیرون بیندازند. به نظر می رسد این سکانس یادآور انفجار خواروبار فروشی دلمار در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه باشد و می تواند به کامالا نشان دهد که فعالیت های ابرقهرمانی او می توانند به دیگران آسیب برسانند.

11. تریلر خانم مارول 4 شرور را نشان می دهد (آن ها که هستند؟)

چهار چهره مرموز در این تریلر وجود دارد که گویا با هم متحد شده اند و گرد و غبار زیادی در اطرافشان وجود دارد که سبب شده چهره شان چندان مشخص نباشد. تریلر خانم مارول نشان نمی دهد که این افراد چه کسانی هستند، به نظر می رسد که آن ها شرورانی هستند که کامالا قرار است با آن ها مبارزه کند. حتی عکس های بعدی نشان می دهد که او در مقابل آن ها ایستاده است. شایعاتی مبنی بر این امر وجود دارد که این شروران یک خانواده ابرقدرت از نوادگان جادوگران قدرتمند دجین هستند.

12. خانم مارول با رد داگر مبارزه (یا تمرین) می کند

یکی از صحنه های اکشن تریلر خانم مارول نشان می دهد که کامالا با استفاده از مشت غول پیکر خود سعی می کند به حریف نقاب دارش که به نظر رد داگر است، ضربه بزند. رد داگر که با نام کریم نیز شناخته می شود، یکی دیگر از محافظان پاکستانی شهر جرسی است و به کامالا علاقه دارد. هنوز معلوم نیست که آیا نزاع بین آن ها بخشی از یک جلسه تمرینی است یا هر دوی آن ها فکر می کنند که دیگری تهدیدی برای اوست. در هر صورت، رد داگر باید در خانم مارول با کامالا متحد شود.

13. آینده کامالا خان چگونه خواهد بود

سکانس پایانی تریلر خانم مارول هم تقریبا چیزی برای گفتن ندارد، زیرا کامالا با لباس آخرش بالای یک تیر برق نشسته و به شهر نیویورک نگاه می کند. پس زمینه چندان مشخص نیست، اما به نظر می رسد که کامالا منتظر ماجراجویی بعدی خود است. در حالی که خانم مارول اولین سریالی است که در آن ابرقهرمانی ایمان ولانی آغاز می شود، اما قطعا او آینده درخشانی در جهانی مارول خواهد داشت. مارول پیش تر تایید کرده که برنامه هایی برای این ابرقهرمان دارد و گویا قرار است که او در فیلم مارول ها در کنار کاپیتان مارول حضور یابد و حتی ممکن است که فصل دوم این سریال نیز ساخته شود. از آنجا که این احتمال وجود دارد که او به یکی از جوان ترین اعضای انتقام جویان تبدیل شود گویا، فرصت های ابرقهرمانی پیش روی کامالا پس از خانم مارول بی حد و حصر هستند و پس از این به کرات شاهد حضور او در جهانی سینمایی مارول خواهیم بود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "بررسی تریلر خانم مارول؛ 13 راز و نکته پنهان سریال تازه دیزنی پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی تریلر خانم مارول؛ 13 راز و نکته پنهان سریال تازه دیزنی پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید