اینفوگرافیک ، گران ترین معاملات تاریخ فوتبال دنیا ، 2 انتقال پرهزینه ای که دنیای فوتبال را تکان داد

به گزارش وبلاگ اسلیم، پاری سن ژرمن در تابستان 2017 با جذب نیمار از بارسلونا، دنیای فوتبال را تکان داد و بلافاصله بعد از آن، کیلیان امباپه را از موناکو جدا کرد.

اینفوگرافیک ، گران ترین معاملات تاریخ فوتبال دنیا ، 2 انتقال پرهزینه ای که دنیای فوتبال را تکان داد

به گزارش وبلاگ اسلیم به نقل از گل، فصل 2022-2023 مملو از معاملات هنگفتی بوده است و بازیکنانی مانند میخائیلو مودریک، آنتونی، ارلینگ هالند و داروین نونیز پیشتاز هستند. اما نیمار و امباپه دو بازیکن گران قیمت تمام دوران هستند و نمی توان انکار کرد که حضور پرشور آنها در پاری سن ژرمن، بازار جابجایی را بسیار متورم کرد.

در واقع، چند معامله بزرگ به سرعت انجام شد و بارسلونا در کوشش برای پر کردن خلأ ناشی از رفتن نیمار، در پی امضای قرارداد با عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو و آنتوان گریزمان با مبلغ 9 رقمی بود.

بعلاوه در اسپانیا، اتلتیکو مادرید 126 میلیون یورو برای ژائو فلیکس استعداد خارق العاده هجومی بنفیکا خرج کرد، در حالی که رئال مادرید پایان ادن هازارد را با 100 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو آورد.

همه گیری کووید-19 برای مدت کوتاهی تأثیر زیادی بر بازار جابجایی گذاشت، اما بعضی از باشگاه ها، به ویژه در انگلیس، ظاهراً اکنون بهبود یافته اند، مانند انزو فرناندز، جک گریلیش، جیدون سانچو، میخایلو مادریک، آنتونی، داروین نونز، ماتییس. د لیخت، وسلی فوفانا و اورلین چوآمنی برای مبالغ هنگفتی در حال انتقال هستند.

به نظر می رسد که معاملات بزرگ تری در پیش رو باشد، اما می توانید لیست فعلی گران ترین فوتبالیست های دنیا را در اینفوگرافیک زیر ببینید.

برای بزرگنمایی بیشتر روی تصویر کلیک کنید

  • اینفوگرافیک | ثروتمندترین بازیکنان فوتبال دنیا در سال 2022 | شاهزاده فوتبالیست بالاتر از رونالدو و مسی
  • اینفوگرافیک | باارزش ترین باشگاه های فوتبال دنیا در سال 2022 | اختلاف ناچیز دو غول فوتبال اسپانیا
منبع: همشهری آنلاین

به "اینفوگرافیک ، گران ترین معاملات تاریخ فوتبال دنیا ، 2 انتقال پرهزینه ای که دنیای فوتبال را تکان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، گران ترین معاملات تاریخ فوتبال دنیا ، 2 انتقال پرهزینه ای که دنیای فوتبال را تکان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید