اقراریان : دانشگاه تهران چشم خود را بر روی بعضی قوانین بسته است ، چمران: تخلف در ساختمان 60 متری با دانشگاه تهران تفاوتی ندارد

به گزارش وبلاگ اسلیم، رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در دانشگاه تهران یکی از دوگانه هایی است که بین شهرداری و دانشگاه وجود دارد و دانشگاه تهران نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام نموده است؛ هیچ پشت پرده ای در مورد شهردار تهران نسبت به این ساخت و ساز وجود ندارد.

اقراریان : دانشگاه تهران چشم خود را بر روی بعضی قوانین بسته است ، چمران: تخلف در ساختمان 60 متری با دانشگاه تهران تفاوتی ندارد

به گزارش وبلاگ اسلیم به نقل از خبرگزاری شهر، در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان ضمن درخواست از شهردار تهران نسبت به پیگیری تذکرات، اظهار کرد: با توجه به بی ربط بودن بعضی پاسخ ها، برآیند برطرف تکلیف در این مسیر وجود دارد و شهرداری باید حرمت و حریم تذکرات را رعایت کند و اینگونه نباشد که معاون یا مدیرعاملی صحبتی را مطرح کند و این صحبت ها به گوش اعضا برسد.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با اشاره به تجمع امروز مقابل شورا، گفت: اینکه افراد در این فضا تجمع داشته باشند معقول و منطقی است و شهرداری باید نماینده خود را میان تجمع کنندگان بفرستد و با افراد صحبت گردد.

او در ادامه یادآور شد: ساخت و ساز غیرمجاز در دانشگاه تهران یکی از دوگانه هایی است که بین شهرداری و دانشگاه وجود دارد و دانشگاه تهران نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام نموده است؛ هیچ پشت پرده ای در مورد شهردار تهران نسبت به این ساخت و ساز وجود ندارد اما دانشگاه چشم خود را بر روی بعضی قوانین بسته است.

اقراریان با بیان اینکه توصیه ما این است که شهردار تهران مطالعات مرکز پژوهش های مجلس را مطالعه کند، گفت: باید آنالیز هایی در این خصوص بین کمیسیون شهرسازی و شهرداری در رابطه با این پژوهش ها صورت بگیرد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این رابطه گفت: شهرداری پیش از ساخت و ساز غیرمجاز باید از آن جلوگیری کند، نه اینکه پس از ساخت میلیاردها تومان ثروت ملی با بولدوزر تخریب گردد؛ قبل از اینکه یک هتل وسط رودخانه احداث گردد باید از آن جلوگیری گردد. نباید اجازه این تخلف را داد و ساختمان 60 متری با دانشگاه تهران تفاوتی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اقراریان : دانشگاه تهران چشم خود را بر روی بعضی قوانین بسته است ، چمران: تخلف در ساختمان 60 متری با دانشگاه تهران تفاوتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقراریان : دانشگاه تهران چشم خود را بر روی بعضی قوانین بسته است ، چمران: تخلف در ساختمان 60 متری با دانشگاه تهران تفاوتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید