استفاده از اپلیکیشن پیغام من برای آزمون انتها ترم دانشجویان رایگان است

به گزارش وبلاگ اسلیم، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیغام نور گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیغام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات خاتمه ترم راه اندازی شده است و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

استفاده از اپلیکیشن پیغام من برای آزمون انتها ترم دانشجویان رایگان است

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اسلیم، محمد علی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن پیغام من برای آزمون خاتمه ترم دانشجویان رایگان است؛ گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیغام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات خاتمه ترم دانشجویان راه اندازی شده است تا در زمان امتحان، دانشجویان به راحتی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده و دانشجویان می توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

کریمی با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه به وسیله اپلیکیشن پیغام من اظهار کرد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد احتیاج دانشجویان راه اندازی شد و دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت 10 هزار تومانی از کلیه این خدمات نظیر دسترسی به بانک 80 میلیون مقاله، آزمون های آزمایشی، اطلاعیه های کسب و کار، پرونده های پرسنلی و ... استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه راهنمای آموزش تصویری نحوه نصب و آزمون اپلیکیشن پیغام من در صفحه اینستاگرام دانشگاه به نشانی upnanews بارگذاری شده است؛ گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به این صفحه از اطلاعات و کاربرد های روز این اپلیکیشن مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استفاده از اپلیکیشن پیغام من برای آزمون انتها ترم دانشجویان رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اپلیکیشن پیغام من برای آزمون انتها ترم دانشجویان رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید