10 هتل برتر کوش آداسی از نظر مسافرین!

به گزارش وبلاگ اسلیم، در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به آنالیز هتل های کوش آداسی که برای یک اقامت خوب تعریف شده اند، می پردازیم با ما در ادامه همراه باشید.

10 هتل برتر کوش آداسی از نظر مسافرین!

کوش آداسی در نزدیکی شهر مرکزی آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه ترکیه واقع شده است و تنها 62 هزار نفر جمعیت در دل خود جا داده است. کـوش آداسی با مکانهای تاریخی، زیبایی های طبیعی و تفریحات شبانه یکی از محبوبترین مقاصد تعطیلات در دریای اژه است که سواحل آن به آب های عمیق دریای اژه باز می شوند.

کوش آداسی در واقع یکی از بنادر ترکیه است و در نزدیکی جزیره یونانی ساموس واقع شده است و به همین علت از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و جاذبه های بسیار زیادی را در خود جای داده است. به علت محبوبیت فراوانی که این شهر دارد هتل های کوش آداسی نیز از جایگاه ویژه ای در بین هتل های ترکیه برخوردار است.

تجربه یک سفر بی نظیر با رزرو آنلاین تور کوش آداسی وبلاگ اسلیم با پرواز ترکیش میسر می گردد. برای رزرو آنلاین روی تصویر زیر کلیک کنید.

هتل های کوش آداسی | هتل رویال پالاس

اولین هتل کوش آداسی که به معرفی آن خواهیم پرداخت هتل رویال پالاس است. هتل رویال پالاس کوش آداسی در نقطه مرکزی کوش آداسی واقع شده و برای یک تعطیلات منحصر به فرد درهای هتل را به روی مهمانان خود می گشاید. شما می توانید در رستوران های سرپوشیده و روباز این هتل کوش آداسی از طعم های لذیذ غذاها لذت ببرید و در استخر روباز شنا کنید و از احساس خوب خنکی هوا لذت ببرید.

در اتاق های هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع اسپلیت، تلویزیون، اینترنت بی سیم و تلفن وجود دارد. بعلاوه در این مرکز؛ خدماتی مانند پزشک، بازار و کرایه ماشین نیز در دسترس است. شما می توانید با بهره مندی از خدمات حمام ترکی و ماساژ این هتل، فرصت برطرف خستگی یک سالتان را پیدا کنید. هتل رویال پلاس کوش آداسی در 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس و 700 متری از مرکز شهر واقع شده است.

لادونیا هتل آداکوله

سومین هتل کوش آداسی هتل لادونیا آداکوله است که در مجاورت مکانهای تاریخی منحصربه فردی مانند شهر باستانی افسوس، خانه مریم باکره قرار گرفته است. این هتل زیبا و مالی پنج دقیقه با مرکز تفریحی محبوب کوش آداسی فاصله دارد و در محیطی آرام احاطه شده است.

لادونیا هتل دارای خلیج و ساحل خاص خود است و سرزمین افسانه ای ویژه برای گردشگران را در زمینی وسیع با امکانات ورزشی خاصی که در آن تعبیه شده است ارائه می دهد. انواع اتاقهای جادار و با سلیقه مبله شده که در آن جزئیات ظریف با خطوط مدرن تلاقی مینمایند، آسایش خانه را برای اقامتی راحت به مهمانان ارائه میدهند. لذت فوق العاده فراگیری برای تمام لحظات شادی که در اینجا سپری شده است برای همواره در خاطر شما ماندگار می گردد

هتل های کوش آداسی | هتل پانوراما هیل

دومین هتل کوش آداسی هتل پانوراما هیل می باشد. این هتل زیبا و متفاوت با همه امکانات، با منظره دریای ایکاریا، 8 کیلومتر تا پارک آبی آدالند، 6 کیلومتر تا قلعه کوش آداسی و 4 کیلومتر تا فروشگاههای بازار کوش آداسی فاصله دارد. اتاقها و سوئیت های آرام این هتل کوش آداسی دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و بالکن هستند و بعضی از این اتاق ها دارای قسمت نشیمن نیز می باشند. امکانات دیگر عبارتند از استخر روباز، رستوران و فضای جلسه که در ورودی هتل جای گرفته، اسپا با حمام، سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارد و بعلاوه ترانسفر فرودگاهی و خدمات ماساژ نیز در دسترس است.

آرورا هتل

چهارمین هتل کوش آداسی آرورا هتل می باشد. هتل آرورا در سال 2005 ساخته شد و در سال 2012 بازسازی شده است. هتل 4 ستاره آرورا درست در کنار آب های درخشان دریای اژه واقع شده است. شما عاشق استخرهای روباز و حمام سنتی ترکی در این هتل خواهید شد! علاوه بر این، میتوانید تا ساحل خصوصی هتل قدم بزنید و یا در آفتاب زیبای ترکیه در ساحل استراحت کنید. چتر ها و تخت های آفتاب گیری برای استراحت شما وجود دارد. اگر میخواهید شنا کنید، استخرهای هتل نیز گزینه مناسبی است و اگر به ساحل علاقه ندارید، میتوانید از جایگاه های آفتاب گیر در اطراف استخر بهره ببرید.

بچه ها سرسره آبی را دوست خواهند داشت! اگر در پی تفریح هستید، از آبگرم هتل با حمام سنتی ترکی و سونا تماشا کنید. در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید تا در طول اقامت تان تناسب اندام و سلامت داشته باشید. آرورا هتل در طول روز نوشیدنی و تنقلات مختلفی را ارائه می دهد.

هتل های کوش آداسی | هتل گرند بلو اسکای

پنجمین هتل کوش آداسی هتل گرند بلو اسکای است. شما می توانید نسیم دریای اژه را در اتاق خود احساس کنید و از منظره زیبای دریا در زیر سایه های درختان نخل لذت ببرید.

گرند بلو اسکای بین المللی با پرسنل واجد شرایط، منظم، خوش اخلاق و هیئت مدیره حرفه ای خود تحت مفهوم رضایت مشتری و خدمات با کیفیت خوب بر اساس سال ها تجربه خدمات ارائه می دهد. این هتل واقع در منطقه معروف دریای زنان با منظره پانوراما بی نظیر، غروب باشکوه، دریای فیروزه ای و ساحل خاص خود با پرچم آبی پذیرای گردشگران زیادی است. اتاق های این هتل و منطقه ها عمومی آن در سال 2019 بازسازی شدند

فانتاسیا هتل دلوکس

هفتمین هتل کوش آداسی فانتاسیا هتل دلوکس است. هتل فانتاسیا دی لوکس کوش آداسی با موقعیت مکانی نزدیک به شهرهای باستانی مانند افسوس، پیرین، میلت، دیدیم و کلیسای مریم باکره با کیفیت جهانی خدمات خود را ارائه می دهد. این هتل هشت طبقه در فضای سبزی به مساحت 6000 متر مربع واقع شده است که پوشیده از درختان کاج، نخل و انواع درختان و گلها است.

سکوی 150 متری برنده جایزه پرچم آبی که دریای پاک و ساحل را مستند می نماید و ساحل شنی را می توان به وضوح دید و دارای یک اسکله خصوصی 164 متری است که قایق های تفریحی 2 متری در آب می توانند در آن پهلو بگیرند. رستوران نوستالژیا که صبحانه، ناهار و شام در آن به صورت بوفه باز سرو می گردد، محیطی فوق العاده رمانتیک با منظره دریا را ارائه می دهد. در رستوران این هتل کوش آداسی است که می توانید لذیذ ترین غذاهای ترکی و جهانی را بیابید، شب های موضوعی مانند غذای آناتولی، غذاهای مدیترانه ای و شب هایی با غذاهای مکزیکی هم در این رستوران برگزار می گردد. در فصل تابستان، می توانید منوی غذاهای سبک را در نیمه شب میل کنید.

هتل های کوش آداسی | هتل رامادا ریزورت اند گلف

ششمین هتل کوش آداسی که آن را آنالیز می کنیم هتل رامادا ریزورت اند گلف است. رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف دارای 5 استخر روباز با سرسره های آبی، یک استخر سرپوشیده گرم، یک مرکز اسپای لوکس با درمان های ماساژ، سونا، حمام بخار، و ساحل شنی خصوصی است.

این اقامتگاه دارای زمین گلف و زمین تنیس است. وای فای در تمامی منطقه ها رایگان است. مهمانان رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف می توانند در مرکز اسپا که شامل سونا، حمام و باشگاه ورزشی است، برترین اوقات را بگذرانند. کارکنان مجرب تفریح فعالیت های مختلفی را در طول روز سازماندهی می نمایند. مجموعه ای از فعالیت ها را می توان در محل یا اطراف آن انجام داد، مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، و ورزش های آبی. باشگاه گلف بین المللی کوش آداسی با مربیان حرفه ای تنها 15 دقیقه با هتل فاصله دارد و سرویس شاتل رایگان در این هتل موجود است. میهمانان می توانند از خدمات دربان بهره مند شوند. پارکینگ رایگان در محل امکان پذیر است. مرکز شهر کوش آداسی 0.6 مایل از این ملک فاصله دارد. فرودگاه عدنان مندرس در 50 مایلی است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ترتیب داده می گردد.

هتل سون سیز(آمارا سی لایت)

هشتمین هتل کوش آداسی هتل سون سیز نام دارد. این هتل که در مساحتی بالغ بر 35 هزار متر مربع ساخته شده است، با ساحل 120 متری، معماری منحصر به فرد، اتاق های لوکس و راحتی، استخر، رستوران، هر آنچه که در پی آن هستید را در یک مکان دارد. این هتل موقعیتی نزدیک به زیبایی های تاریخی، فرهنگی و طبیعی دارد و دارای امکاناتی جهت سهولت حمل و نقل می باشد. در دریای اژه، در بهشت تعطیلات آیدین، کوش آداسی از تعطیلات خود در هتل سون سیز کوش آداسی با اتاق هایی که ترکیبی از تجمل و راحتی حاکم است، لذت ببرید. مرکز تالاسوتراپی با پیشرفته ترین فناوری ها منحصر به فرد ترین درمان ها را با اثرات مفید دریا در منطقه ای جامع و راحت که به سلامتی اختصاص داده شده است، به شما ارائه می دهد.

هتل سی لایت (اوتیوم سی لایت)

نهمین هتل کوش آداسی هتل سی لایت می باشد. پیدا کردن یک استراحت گاه ایده آل و مناسب برای خانواده در کوش آداسی کار سختی نیست استراحت گاه سی لایت اوتیوم یک گزینه خوب برای گردشگران می باشد با توجه به نزدیکی این هتل به قلعه کوش آداسی گردشگران می توانند به راحتی یکی از محبوب ترین مکان های تماشای کوش آداسی را تجربه نمایند.در این هتل بعلاوه وای فای رایگان به مهمانان ارائه می گردد.

در طول اقامت خود، از بعضی از امکانات ارائه شده، از جمله میز پذیرش 24 ساعته، دربان و سرویس اتاق بهره ببرید. مهمانان هتل نیز می توانند از استخر و صبحانه رایگان که در بوفه هتل واقع شده است لذت ببرند. برای مسافرانی که با ماشین وارد می شوند، پارکینگ رایگان در دسترس است. اگر در پی یک کافه هستید، به کافه سنتر و کافه هایی دیگری که در نزدیکی هتل قرار دارند سری بزنیدریزورت ساحلی در کوش آداسی، به عنوان یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تعطیلات تلقی می گردد و انتخاب کسانی است که در پی یک تجربه تعطیلات فراموش نشدنی در دریای آبی عمیق با شگفتی های طبیعی خط ساحلی دریای اژه هستند.

هتل های کوش آداسی | هتل سیگنیچر

دهمین و آخرین هتل کوش آداسی در این فهرست هتل سیگنیچر است. دریای فیروزه ای اژه با جزیره ساموس، جایی که نقطه پر زرق و برق غروب خورشید، سیگنچر بلو ریزورت کوش آداسی، غروب میکند، را دیدار می کنید. اتاق های این هتل زیبا با مبلمان چوبی با طراحی مدرن و پرده های ضد آفتاب با طراحی خاص ساخته شده است و با مساحت 30 متر مربع که شامل حمام و تجهیزات داخلی دیگری می باشد، آماده خدمت رسانی به مسافران است. اتاق های لوکس این هتل همه منظره ای رو به دریا دارند و در رستوران های این هتل غذاهای متنوعی سرو می گردد و شما برترین دقایق عمر خود را در این هتل زیبا سپری خواهید کرد.

منبع: الی گشت

به "10 هتل برتر کوش آداسی از نظر مسافرین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل برتر کوش آداسی از نظر مسافرین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید