پرچمدار تاشو شیائومی روی رقبا را کم خواهد نمود؟

به گزارش وبلاگ اسلیم، گجت نیوز نوشت: افشای مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 3 - Xiaomi MIX Fold 3 از ورود یک گوشی تاشو مدعی به بازار موبایل خبر می دهد.

پرچمدار تاشو شیائومی روی رقبا را کم خواهد نمود؟

گوشی مورد انتظار، MIX Fold 3 این اواخر موضوع شایعات و افشاگری های زیادی بوده است. در تازه ترین مورد، از این گوشی منعطف با نام رمز Babylon (شماره مدل 2308CPXD0C) نام برده شده و تاریخ رونمایی از آن، 11 اوت (20 مرداد) ذکر شده است. اما شیائومی میکس فولد 3 چه تعیینات و امکاناتی دارد؟

گفته می گردد نمایشگر خارجی گوشی، 6.5 اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. ظاهرا صفحه نمایش داخلی هم چنین تعییناتی دارد؛ البته تاشو و 8.02 اینچی خواهد بود. روی هر دو پنل، حفره ای برای گنجاندن دوربین خواهیم دید و برای پردازنده آن، انتظار چیزی جز اسنپدراگون 8 نسل 2 نمی رود.

ظرفیت رم این گوشی، می تواند به 16 گیگ برسد؛ آن هم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 آن، 1 ترابایت!

دوربین چهارگانه لایکا، متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سه سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با لنزهای فوق عریض، پریسکوپی و تله فوتو، از دیگر تعیینات ممتاز شیائومی میکس فولد 3 محسوب می شوند.

پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات و شارژ وایرلس 50 وات، مقاومت در برابر آب و غبار و سیستم عامل اندروید 13 را هم به این فهرست اضافه کنید. با چنین تعییناتی، این گوشی می تواند به برگ برنده شیائومی در بازار موبایل های منعطف تبدیل گردد.

کوچک شدن ابعاد دستگاه نسبت به مدل قبلی و عرضه در دو رنگ نیز دور از فکر نیست؛ اما اینکه به خارج از چین هم خواهد آمد یا نه، در آینده تعیین خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرچمدار تاشو شیائومی روی رقبا را کم خواهد نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار تاشو شیائومی روی رقبا را کم خواهد نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید