ساماندهی محوطه های تاریخی کرمانشاه با جدیت دنبال می گردد

به گزارش وبلاگ اسلیم، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ساماندهی محوطه های تاریخی کرمانشاه با جدیت دنبال می گردد.

ساماندهی محوطه های تاریخی کرمانشاه با جدیت دنبال می گردد

محمدرضا سهیلی در جلسه آنالیز جذب اعتبارات اداره کل اظهار کرد: سال جاری مقدار اعتبارات ملی استانی اداره کل رشد 10 برابری داشته که به باید همه توان خود را برای جذب صد در صدی آن بکار بگیریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه ضمن تاکید بر کوشش برای جذب کامل اعتبارات گفت: نظارت بر پروژه ها به صورت مستمر و قانونی باید انجام گردد تا پروژه ها به شکل مناسب و در زمان تعیین به اتمام برسند.

او اضافه کرد: برای پروژه ها به شکلی برنامه ریزی گردد که مردم شاهد تغییرات محوطه ها و موزه ها در ایام نوروز سال آینده باشند.

سهیلی با تاکید بر اینکه نتایج اجرای پروژه ها باید ملموس و قابل ارائه باشد، توضیح داد: این اعتبارات در بخش زیرساختهاست و در سایر بخشها در بیشتر محوطه ها بویژه طاق بستان و بیستون سرمایه گذار بخش خصوصی پای کار آمده و قطعا شاهد نتایج آن خواهیم بود.

او اضافه کرد: ورود سرمایه گذار بخش خصوصی برای اولین بار به یک سایت جهانی اتفاق بسیار مثبتی است که می تواند برای سایر پایگاه های جهانی کشور الگو باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: در کوششیم تا در همه محوطه های تاریخی که ظرفیت سرمایه گذاری دارند، از توان بخش خصوصی استفاده کنیم.

اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه سال جاری در قالب استانی و ملی در بخشهای اداری، پژوهش و کاوش محوطه ها، تجهیزات موزه ها، پرداختی نیروهای طرحی، بودجه تجهیز موزه سنقر، تجهیزات تکیه بیگلربیگی و عملیات مرمتی و دوربین های حفاظتی، تجهیزات دوربین مدار بسته تکیه معاون الملک و عملیات مرمتی آن، ساماندهی محوطه معبد آناهیتا و عملیات نورپردازی محوطه و کاوش، ساماندهی موزه منطقه ای کرمانشاه، ساماندهی بیستون و....هزینه می گردد.

منبع: همگردی

به "ساماندهی محوطه های تاریخی کرمانشاه با جدیت دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی محوطه های تاریخی کرمانشاه با جدیت دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید