حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق مالی

به گزارش وبلاگ اسلیم، ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق مالی صورت می گیرد.

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق مالی

منصور مهرزاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان در جلسه آنالیز معین تکلیف منطقه نمونه توریستی آبیدر سنندج اظهار کرد: سنندج یک شهر تاریخی، فرهنگی و طبیعی است که چندین ظرفیت را در بالاترین سطح ممکن دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه نمود: عنوان شهر خلاق موسیقی، مرکز نوروز دنیا و مرکز کتاب ایران برای سنندج از جمله مهمترین ظرفیت هایی است که باید جایگاه آن در توسعه و زیرساختهای شهری در بالاترین سطح باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان خواهان رسیدگی به شرایط تله کابین آبیدر و معین تکلیف قرارداد قبلی شهرداری با شرکت مجری شد و بیان نمود: مجموعه تفریحی آبیدر سرمایه ای غنی برای جذب توریست در شهر سنندج است و انتظار می رود این مهم به شکل ویژه مورد ارزیابی و آنالیز قرار گیرد.

مهرزاد یادآور شد: کوشش ما توسعه همه جانبه استان در حوزه توریستی است و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه بتوانیم افق های روشنی را برای منطقه ترسیم کنیم و اتفاقات تازه ای را رقم بزنیم.

منبع: همگردی

به "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید