تغییر چهره تازه و نگران کننده مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت

به گزارش وبلاگ اسلیم، پس از هفت ماه سکوت و غیب مهران مدیری، به تازگی تصویری از او به همراه فردی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

تغییر چهره تازه و نگران کننده مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت

به گزارش وقت صبح، مهران مدیری حدود 7 ماه است که نه در رسانه ای دیده شده و نه در اینستاگرام فعالیتی داشته است. آخرین بار هم او یادداشتی گلایه آمیز منتشر نموده و گفته بود که با او دشمنی دارند و دست به شایعه سازی می زنند.

مدیری از اطرافیان اش هم گلایه نموده بود که در برابر شایعه ها سکوت نموده اند و بعد هم گفته بود که از مهران مدیری بودن خسته است.

اکنون پس از 7 ماه دوری، یک کاربر شبکه های اجتماعی تصویر مشترک و جدیدی به همراه مهران مدیری منتشر نموده است. این تصویر تغییر قابل توجه وشکستگی صورت مهران مدیری را نشان می دهد.

مدیری متولد 18 فروردین 1346 در اراک است.

او از سال 1372 با ساخت مجموعه طنز نوروز 72 فعالیت هنری خود را شروع کرد و تندیس حافظ برترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را در کارنامه دارد.

وی از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز 57، مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح شروع کرد که در سال های 1372 و 73 به صورت هفته ای یکبار از شبکه دو پخش می شد.

پس از آن در نوروز 1395 مجموعه دورهمی را راه اندازی کرد. مهران مدیری در سریال اختصاصی نماوا، خاتون حضور یافته است.

از جمله افتخارات مهران مدیری می توان به طوطی طلایی برترین بازیگر، تندیس حافظ برترین بازیگر کمدی، تندیس برترین مجری تلویزیون و نامزد سیمرغ بلورین برترین بازیگر اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "تغییر چهره تازه و نگران کننده مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چهره تازه و نگران کننده مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید