شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر

به گزارش وبلاگ اسلیم، شروع پروازهای مستقیم تهران منچستر هواپیمایی ایران ایر از 14 تیر ماه

هواپیمایی ایران ایر در راستای گسترش پروازهای بین المللی، پرواز جدیدی را به برنامه پروازی خود اضافه کرد. بر این اساس هواپیمایی ایران ایر (هما) پروازهای خود به مقصد منچستر را در قالب جهت تهران - منچستر - تهران از 14 تیر ماه 99 برابر با 2 ژوئیه 2020 شروع خواهد نمود.

شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه منچستر از تاریخ 14 تیر ماه 99 برابر با 2 ژوئیه 2020 میزبان پروازهای هواپیمایی ایران ایر در راستا تهران منچستر و منچستر تهران با هواپیماهای Airbus A330 خواهد بود. این پروازها در روز شنبه و در یک نوبت پروازی انجام خواهد شد. پرواز رفت تهران منچستر به شماره پروازی IRY53 راس ساعت 05:55 از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه منچستر انگلیس(MAN) خواهد بود. همچنین پرواز برگشت در راستا منچستر تهران به شماره پروازی IRY52 در همان روز از فرودگاه منچستر انگلیس به فرودگاه امام خمینی تهران، راس ساعت 10:30 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به منچستر و از منچستر به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت وبلاگ اسلیم برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی

به "شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای مستقیم ایران ایر منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید